به گزارش روز شنبه ایرنا اداره کل مدیریت بحران خوزستان اطلاعیه ای را در خصوص ورود یک سامانه بارشی به خوزستان از اوایل وقت شنبه 12 آبان تا اواخر هفته و تقویت سامانه ناپایدار از روز دوشنبه 14آبان تا اواخر هفته جاری و وقوع بارندگی فراگیر ، رعد و برق ، بارش تگرگ و احتمال ریزش برف در ارتفاعات و وزش تندباد لحظه ای در خوزستان صادر کرد.
بر اساس این اطلاعیه و پیش بینی هواشناسی خوزستان بیشترین شدت بارش ها از اوایل روز دوشنبه 14 آبان تا اواسط روز چهارشنبه 16 آبان جاری خواهد بود و با توجه به حجم بارندگی ها در این ایام انتظار آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل ها به ویژه در مناطق شمالی، غربی، جنوب غرب و در مواردی مرکزی خوزستان خواهیم بود.
همچنین پیش بینی مواج بودن شمال خلیج فارس از 12آبان تااواخرهفته وجود دارد به همین منظور آماده باش کامل واحدهای تابعه سطح خوزستان، نسبت به اطلاع رسانی لازم و اتخاذ تدابیر و تمهیدات در جهت پیشگیری و یا کاهش آثار حوادث احتمالی الزامی است.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان یک سامانه بارشی از امروز شنبه وارد خوزستان شده و بارش ها تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.
بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان میانگین بارش در خوزستان از ابتدای سال آبی جاری تا 12 آبان42.7 میلیمتر گزارش شده که این رقم رشد 100 درصدی بارش ها را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.