سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در نشست با معاونت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، خواستار ایجاد فرصت های شغلی و حمایت از تشکل های تعاونی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در این جلسه بر ایجاد فرصت های شغلی و حمایت از تشکل های تعاونی، با توجه به منابع و استعدادهای موجود در منطقه و اجرایی نمودن طرح های اشتغال زایی خصوصا در زمینه کشاورزی تاکید نمودند.

سرپرست فرمانداری حمیدیه در ادامه اشاره ای به طرح های اشتغال زایی، توسعه ای و تشکیل شرکت های تعاونی کار آفرینی و اشتغال کرد و بر جذب افراد صاحب ایده و جویای کار تاکید نمود.

هاشمی ضمن تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی، بر جذب سرمایه گذار برای شهرستان اشاره کرد و گفت: همه مدیران بر لزوم حمایت و پشتیبانی از تولیدات بومی و داخلی شهرستان من جمله صنایع دستی، صیفی جات  و دیگر محصولات کشاورزی و همچنین معرفی سرمایه گذاران در شهرستان با توجه به پتانسیل ها وظرفیت های موجود تلاش کنند.

وی در پایان بر تشکیل جلسات با حضور و دعوت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، برای اتخاذ تدابیر و تصمیم گیری مناسب، جهت اعطای تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان و حمایت از کارآفرین های شهرستان تاکید نمود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.