به گزارش ایرنا در حالیکه شهروندان فوتبال دوست آبادانی و خرمشهری خود را برای تماشای این مسابقه فوتبال در ساعت 9 و 30 دقیقه روز شنبه آماده کرده بودند تنها دقایقی از این دیدار از شبکه سه سیما در آبادان و خرمشهر پخش شد.
تعدادی از علاقه مندان به فوتبال به خصوص دانش آموزان آبادانی و خرمشهری روز شنبه در تماس با دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی گله مندی خود را از ضعف عملکرد صدا و سیمای مرکز آبادان اعلام بابت قطع پخش این مسابقه حساس اعلام داشتند.
بر اساس این گزارش که در انتظار دیدن مسابقه فوتبال بین 2 تیم کاشیما آنتلرز و پرسپولیس بودند در ساعت 9.30 دقیقه در کمال تعجب شاهد پخش فیلم سینمایی حوض نقاشی از شبکه سه و شبکه سه اچ دی بودند.
براساس این گزارش علاقه مندان به این مسابقه فوتبال در آبادان و خرمشهر تنها موفق شدند 25 دقیقه از بازی نیمه اول از این مسابقه را از شبکه سه سیما تماشا کنند.
مدیر آموزش و پرورش آبادان نیز به خبرنگار ایرنا گفت:بر اساس نامه وزیر آموزش و پرورش شرایط پخش این مسابقه در مدارس آبادان از قبل فراهم شده بود.
حبیب الله رمضانی گفت:برای برخی از مدارس نیز که گیرنده تلویزیونی در اختیار نداشتند گیرنده تامین شده بود اما در کمال تعجب شبکه سه سیما این مسابقه را در آبادان پخش نکرد.
روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آبادان علت پخش نشدن این مسابقه از شبکه سه را عدم دریافت تصاویر این بازی از فرستنده تهران اعلام کرد.
دیدار رفت لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 از ساعت 9 و 30 دقیقه بین کاشیما آنتلرز و پرسپولیس در ورزشگاه کاشیما ساکر آغاز شد.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.