به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: تیم ما در چند بازی اخیر فوتبال باکیفیتی ارائه می دهد اما در نتیجه گیری ضعیف عمل میکنیم که این موضوع انگیزه بازیکنانمان را کم کرده بود.
وی ادامه داد: با وجود استرسی که بر هواداران و مسئولان تیم حاکم است در این دیدار سعی کردیم به حاشیه ‌ها اهمیت ندهیم و کار را اصولی جلو ببریم و خوشحالم که امروز پیروز میدان شدیم.
مرزبان با بیان این که در نیمه دوم با چنگ و دندان بازی کردیم و هر چه در توان داشتیم در میدان گذاشتیم افزود: استقلال خوزستان با توپ‌ های بلند سعی داشت ما را تحت فشار بگذارد و شانس‌ های خوبی برای گلزنی داشت اما ما به خوبی مبارزه کردیم.
وی افزود: این برد در بازیکنان تیم انگیزه ایجاد می کند تا در ادامه راه بتوانیم نتایجی را بگیریم که تیم نفت و ایل بختیاری را در لیگ نگه دارد.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با اشاره به این که دستمان روی نیمکت بسته است گفت: باید نیمکت را از بازیکنان با کیفیت پر کنیم البته این موضوع به شرایط باشگاه بستگی دارد. در گذشته یک مربی آمد و یک سری بازیکن جذب کرد بعد مربی دیگری آمد و او هم بازیکنان دیگری گرفت.
تیم نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر اولین برد خود را در این رقابت ها برابر تیم استقلال خوزستان کسب کرد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.