فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: با پیگیری و تلاش پلیس، جوان ۱۵ ساله بوشهری بعد از ۲۰ روز بی خبری به کانون خانواده بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سرهنگ" محمدصفری" در تشریح این خبر گفت: امروز به برکت اربعین حسینی و با پیگیری های به عمل آمده از جانب کارکنان کلانتری ۲۳ این فرماندهی جوان ۱۵ ساله بوشهری که بعد از ۲۰ روز بی خبری و بی اطلاعی موجبات نگرانی و تشویش خاطر خانواده خود را فراهم ساخته بود، بالاخره به کانون گرم خانواده اش بازگشت.

سرهنگ صفری در ادامه عنوان داشت: امیررضا معتمدی ۲۰ روز پیش به قصد رفتن به زیارت کربلا از خانه خود واقع در شهرستان گناوه استان بوشهر خارج شده بود، در ادامه مسیر دچار سردرگمی می‌شود و این روند ۲۰ روز طول می کشد. در این مدت علیرغم پیگیری‌های به عمل آمده از جانب خانواده از شهرستان های همجوار متاسفانه هیچ گونه اطلاع و خبری از ایشان به دست نمی‌آید.

 فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: نهایتا کارکنان کلانتری ۲۳ این فرماندهی موفق می‌شونداین جوان را که به مدت ۲۰ روز در اهواز و در حالت سردرگمی به سر می‌برد را شناسایی و با خانواده ایشان ارتباط برقرار کنند و امیررضا معتمدی ۱۵ ساله را به کانون گرم خانواده بازگردانند.

 والدین امیررضا معتمدی که از پیداشدن فرزندشان بسیار خوشحال و خرسند شده بودند از تلاش‌های رئیس کلانتری ۲۳ این فرماندهی  تشکر و قدردانی کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.