فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: با پیگیری و تلاش پلیس، جوان ۱۵ ساله بوشهری بعد از ۲۰ روز بی خبری به کانون خانواده بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سرهنگ" محمدصفری" در تشریح این خبر گفت: امروز به برکت اربعین حسینی و با پیگیری های به عمل آمده از جانب کارکنان کلانتری ۲۳ این فرماندهی جوان ۱۵ ساله بوشهری که بعد از ۲۰ روز بی خبری و بی اطلاعی موجبات نگرانی و تشویش خاطر خانواده خود را فراهم ساخته بود،بالاخره به کانون گرم خانواده اش بازگشت.

سرهنگ صفری در ادامه عنوان داشت: امیررضا معتمدی ۲۰ روز پیش به قصد رفتن به زیارت کربلا از خانه خود واقع در شهرستان گناوه استان بوشهر خارج شده بود،متاسفانه در ادامه مسیر دچار سردرگمی می گردد و این روند ۲۰ روز طول می کشد .در این مدت علی‌رغم پیگیری‌های به عمل آمده از جانب خانواده از شهرستان های همجوار متاسفانه هیچ گونه اطلاع و خبری از ایشان به دست نمی‌آید.

 فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: نهایتا کارکنان کلانتری ۲۳ این فرماندهی موفق می شونداین جوان را که به مدت ۲۰ روز در اهواز ودر حالت سردرگمی به سر می‌برد را شناسایی و با خانواده ایشان ارتباط برقرار کنند و امیررضا معتمدی ۱۵ ساله را به کانون گرم خانواده بازگردانند.

 والدین امیررضا معتمدی که از پیدا شدن فرزندشان بسیار خوشحال وخرسند شده بودند از تلاشهای رئیس کلانتری ۲۳ این فرماندهی  تشکروقدردانی کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.