سردار حسین اشتری روز سه شنبه در مرز چذابه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: همزمان با آغاز موج بازگشت زائران تا کنون حدود 700 هزار نفر وارد کشور شده اند.
وی با اشاره به اینکه تا امروز صبح نزدیک به دو میلیون نفر از هموطنان به سمت عتبات روانه شده اند، گفت: مرز چذابه به عنوان مرزی شناخته می شود که از اول بخاطر نظم و انضباط حاکم در آن تردد زائران روان بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین با اشاره اینکه عموما هموطنان در حال بازگشت هستند، عنوان کرد: با این وجود تعدادی محدود نیز در مسیر رفتن به کربلا هستند.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همچنان برای تامین امنیت در گذرگاه ها حضور دارد و بر همین اساس از مسئولان مربوطه در پایانه ها خواسته می شود تا پایان حضور رائران فعالیت های ویژه خود را ادامه دهند.
وی ادامه داد: ازآن دسته از زایران که از خودروهای شخصی استفاده می کنند، توصیه می شود به دلیل خستگی چند روز سفر خود ، لازم است ابتدا استراحت کنند و به توصیه های پلیس راه توجه داشته باشند.
اشتری همچنین از مردم شهرهای مرزی برای استقبال و پذیرایی از زائران تشکر کرد و گفت: مردم در این ایام با پلیس همکاری بسیار خوبی داشته اند و به همین دلیل شاهد امنیت کامل در مرزها و منطقه بودیم.

/6002/9931
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.