به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه شمار بازگشت زائران از سه مرز کشور را 500 هزار زائر بیان کرد و گفت: در حال حاضر اوج بازگشت زائران آغاز شده و استقبال خوبی از آنان از سوی مواکب مرزی انجام شده است.
وی زائران را در بازگشت به صبر و حوصله بیشتر توصیه کرد و گفت:زائران برای بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند و اگر خسته هستند در مواکب استراحت کنند و با حالت خواب آلودگی رانندگی نکنند.
سردار اشتری افزود: ماموران انتظامی و پلیس راه برای خدمت رسانی به رانندگان و زائران در مسیرهای مواصلاتی انجام وظیفه می کنند.
وی با بیان اینکه زائران حتما به توصیه های پلیس توجه کنند گفت: در حال حاضر همه تمهیدات لازم برای روان سازی ترافیک جاده ای اندیشیده شده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
سردار اشتری افزود: جا دارد از مردم استان خوزستان و شهرهای خرمشهر، آبادان، بستان و سوسنگرد و مهران به خاطر مهمان نوازی و همکاری بسیار خوب با پلیس تشکر کنم.
وی همچنین از همه دست اندرکاران ، نیروهای انتظامی و نظامی و نیز اصحاب رسانه که در برقراری نظم و امنیت زائران و نیز انعکاس اخبار این همایش بزرگ همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.
فرمانده نیروی انتظامی در سفر به شلمچه در جریان روند تردد زائران اربعین قرار گرفت.
مرزهای شلمچه و چذابه 2 گذرگاه مرزی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان می باشند.
گذرگاه مرزی شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر قرار دارد.
7100/6068/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.