آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری بعداز ظهر شنبه در جریان بازدید از مواکب مردمی در گذرگاه مرزی چذابه افزود:خداوند را شاکریم که نعمت خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) را به ما خوزستانی ها عنایت فرموده و به لطف الهی این خدمت خالصانه در پرونده اعمال همه ما در روز قیامت ثبت و ضبط خواهد شد.
وی با تقدیر صمیمانه از موکب داران خوزستانی که از همه اقوام در مرزهای شلمچه و چذابه مشغول خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی هستند افزود: با وجود گرد و غبار و بارندگی های شدید در چند روز اخیر ، نشانی از خستگی و دلسردی در موکب داران مشاهده نکرده ام و به حمدالله همچنان با روحیه عالی و در خور تحسین به زائران عزیز خدمت رسانی می کنند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هدف از حضور در بین مواکب را تقدیر و تشکر از موکب داران که عموما از جوانان پرشور ، بااحساس و متدین خوزستانی هستند عنوان کرد و افزود:در اربعین هرسال حجم و تنوع خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه افزوده می شود و انشاءالله در سال های آینده شاهد تداوم این خدمتگزاری خواهیم بود.
آیت الله موسوی جزایری ابراز امیدواری کرد : مواکب مردمی در گذرگاههای مرزی با ساختن بناهای دائمی بتوانند خدمات بهتر و شایسته تری به زائران اربعین حسینی ارائه کنند.
وی از حجت الاسلام سیدمحمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان و رئیس کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان که زمینه حضور مردمی مواکب را در مرزهای چذابه و شلمچه فراهم نمود تقدیر کرد.
برپایی موکب های مردمی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه از سال 1392شروع شد و هر سال بر عظمت و شکوه این جلوه و حضور مردمی افزوده شد.
اربعین امسال بیش از یک هزار موکب مردمی در مرزهای شلمچه و چذابه و در شهرها و مسیرها ورودی و خروجی خوزستان برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی برپا شده است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز پنجشنبه از مواکب مردمی در شلمچه بازدید و در جریان روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
گذرگاههای مرزی شلمچه و چذابه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی است. از این 2 گذرگاه مرزی تاکنون 650هزار زائر از شلمچه و چذابه عبور کرده اند.
6065/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.