مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پس از ارزیابی اولیه توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر در شهرستان های آسیب دیده، اقلام امدادی بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی خدادادی اظهار کرد: براساس آمار مرحله نخست امدادرسانی عوامل جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی، در شهرهای دزفول، لالی و بندر ماهشهر تاکنون امداد رسانی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در مناطق شهیون، زاویه مرادی، شوهان و اسلام آباد در دزفول و مناطق چم لون، نمره 9، جعفرآباد، مرادباور، محمدآباد هارکله و بنوار، از لالی و در سطح شهر بندرماهشهر شاهد آبگرفتگی منازل بوده‌ایم.

خدادادی با اشاره به آمار آسیب دیدگان خاطرنشان کرد: در مناطق ذکر شده در دزفول، 7 خانوار متشکل از 28 نفر  و در لالی 23 خانوار متشکل از 92 نفر و در بندر ماهشهر 5 خانوار متشکل از 20 نفر آسیب دیده اند.

وی ادامه داد: در مجموع 35 خانوار(140 نفر) آسیب دیده که پس از ارزیابی اولیه توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر در شهرستان های مذکور، اقلام امدادی از قبیل چادر، پتو، موکت، نایلون پوششی و ملزومات دیگر بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.