عبدالامیر خطیب زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ‌‌اولین دوره مسابقات شطرنج ریتد قهرمانی کشور زیر 1800 به مناسبت هفته تربیت بدنی از روز 2 تا چهار آبان ماه در اندیمشک تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه این رقابت ها با حضور 120 شطرنج باز سراسر کشور برگزار می شود گفت: شطرنج بازانی از استان‌ های اصفهان، ایلام، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و خوزستان در این رقابت ها با یکدیگر به رقابت می پردازند.
رییس هیات شطرنج خوزستان ایجاد رقابت سالم در بین بازیکنان و تشویق جوانان و شطرنج بازان به سمت فضاهای ورزشی را از عمده اهداف این مسابقات دانست و گفت: ایجاد فرصت اخذ ریتینگ استاندارد برای عموم بازیکنان فاقد ریتینگ و افزایش ریتینگ بازیکنان دارای ریتینگ و شناسایی استعدادهای شهرستان و برنامه ریزی جهت رشد و شکوفایی آن ها از دیگر اهداف برگزاری این رقابت ها است.
وی با اشاره به این که مسابقات در 9 دور به روش سوییسی در بخش آقایان و بانوان در رده سنی آزاد برگزار می شود گفت: جوایز نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب 13، 11 و هشت میلیون ریال است همچنین به نفرات چهارم تا دهم و نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا می شود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.