پیمان جهانگیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی، مراکز فرهنگی مذهبی و دیگر حوزه های عمرانی و اقتصادی از سوی بنیاد برکت در سطح شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: با همت بنیاد برکت و پیگیری نماینده پرتلاش شهرستان این 20 طرح در اندیمشک به طور 100 درصد تکمیل شده اند و به زودی با حضور رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) به طور رسمی بهره برداری می شوند.
فرماندار اندیمشک افزود: این طرح ها شامل 6 مدرسه، 10 مسجد و چهار خانه عالم هستند که در مناطق مختلف و محروم شهرستان اجرایی شده اند.
وی گفت: طرح های مختلف دیگری نیز از سوی بنیاد برکت در مناطق مختلف اندیمشک در دست اجرا است.
جهانگیری با اشاره به اینکه تمام این طرح ها طی یکسال اخیر اجرا شده اند، افزود: بنیاد برکت به عنوان زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نقش مهمی در محرومیت زدایی دارد و در اندیمشک این خدمات به صورت شایسته انجام شده اند.
وی تحقق طرح های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم عنوان کرد و اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی و مبارزه با کاستی های مناطق محروم به خوبی ایفای نقش کرده است.
فرماندار اندیمشک تاکید کرد: بخش زیادی از مشکلات مناطق محروم این شهرستان در زمینه آموزشی و فرهنگی با اجرای این طرح ها برطرف شده اند.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.