شاپور یاوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:با قهرمانی در جام باشگاه های آسیا، بازیکنان ما از انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات این فصل برخوردار هستند اگر چه انگیزه رقبای ما نیز به مراتب بالاتر رفته و دوست دارند قهرمان آسیا را شکست دهند.
وی با بیان اینکه تیم مان اکنون در حال تمرین کردن است گفت: نخستین بازی ما با تیم آویژه صنعت مشهد است، و با توجه به میزبان بودن، تلاش می کنیم با دست پر از میدان خارج شویم.
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این پرسش که آیا برای تقویت تیم بازیکن دیگری جذب خواهید کرد افزود: تیم ما دیگر بسته شده و نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم.

** تیم تنیس روی میز بندر امام در لیگ برتر حاضر است
وی با بیان اینکه تیم تنیس روی میز ما همچنان پا برجاست و همچون سال ها گذشته در لیگ برتر تیم داری می کنیم افزود: با توجه به اینکه مجوز تیم داری در لیگ برتر را نداریم به غیر از 2 رشته بسکتبال و تنیس روی میز نمی توانیم در رشته دیگری تیم داری کنیم.
یاوری در پاسخ به این پرسش که آیا بخشنامه جدید وزارت نفت مبنی بر ممنوعیت تیم داری مجموعه نفت، در روند قهرمانی این باشگاه در لیگ های برتر بسکتبال و تنیس روی میز اثرگذار خواهد بود گفت: سعی می کنیم که به بهترین شکل در هر 2 لیگ حاضر شویم و امیدواریم که این بخشنامه مانعی برای قهرمانی ما نباشد.
وی در خصوص تیم داری در رده های پایه بیان کرد: کمتر باشگاهی همچون ما به تیم داری در بخش پایه توجه می کند؛ پارسال در چهار رده تیم های پایه کشوری حضور داشتیم که عملکرد قابل قبولی کسب کردیم.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.