فرمانده نیروی انتظامی گفت: با توجه به نیاز به ارائه خدمات کلانتری در مناطق حاشیه ای طی یک سال گذشته 10 کلانتری در استان خوزستان و 4 کلانتری در حاشیه شهر اهواز به همت فرماندهی انتظامی استان و مسئولان مربوطه تأسیس شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حسین اشتری" در حاشیه افتتاح کلانتری 28 "ملاشیه" شهر اهواز با سلام و درود بر شهدای استان خوزستان و به خصوص مردم مقاوم شهر اهواز، اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح و راه اندازی کلانتری در حاشیه های شهر که نیاز به ارائه خدمات دارند بتوانیم بیش از پیش در خدمت مردم باشیم.

وی افتتاح این کلانتری را موجب خوشحالی مردم منطقه و ریش سفیدان، معتمدان و بزرگان محل عنوان کرد و افزود: امیدواریم تأسیس این کلانتری موجبات خیر و برکت برای مردم منطقه باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور، افتتاح کلانتری در مناطق حاشیه ای را از دیگر اولویت های ناجا برشمرد و گفت: با توجه به شرایط مناطق حاشیه ای نیاز دیدیم که کلانتری در این منطقه تأسیس کنیم.

فرمانده ناجا در پایان ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: با افتتاح این کلانتری بیش از گذشته بتوانیم در خدمت مردم عزیز شهر اهواز و مناطق حاشیه ای آن باشیم و خدمات مورد نیاز آنها ارائه دهیم.

گفتنی است، فرمانده ناجا  در دیداری کوتاه با رئیس و کارکنان این کلانتری گفت: ارتباط با ریش سفیدان، بزرگان و معتمدان محلی را از اولویت های برنامه های خود بدانید و مطمئن باشید هر چقدر این ارتباط قوی تر باشد می تواند امنیت و خدمت رسانی را تقویت کند.

سردار اشتری بر لزوم اجرای مانور محلی توسط گشت های کلانتری تأکید و تصریح کرد: مردم منطقه باید احساس کنند که کلانتری ایجاد شده می تواند درتامین امنیت و ارائه خدمات انتظامی به آنها موثر باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.