به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده روز شنبه در نشست شورای اداری خوزستان در سرسرای شهید هاشمی استانداری در اهواز بیان کرد: این توطئه بزرگ دشمنان را باید خنثی کرد.
وی گفت: مسئولان در بحث جنگ رسانه ای و نوسانات نرخ ارز باید با همفکری به بهترین حالت ممکن همچون گذشته، از این شرایط عبور کنند.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: نقش خوزستان در انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی بسیار اثر گذار بوده است؛ اعتصاب کارکنان شرکت نفت در نابودی رژیم شاه و پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مؤثر بوده است.
وی افزود: در جنگ تحمیلی خوزستان در سخت ترین شرایط از ایران دفاع کرد.
امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: دردوران جنگ استان های دیگر پیشرفت کردند وخوزستان عقب ماند باید تلاش کنیم که خوزستان را از عقب ماندگی و ناامیدی نجات دهیم.
وی افزود:مسئولان به دنبال قوم گرایی در خوزستان نباشند همانطور که مردم دنبال قوم گرایی نیستند و در آیین تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز این مهم را نشان دادند.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به اینکه در دفاع ازانقلاب اسلامی بسیار هزینه دادیم بیان کرد: حراست و پاسداری از جمهوری اسلامی وظیفه همه ماست و وحدت وهمدلی دربین نیروهای انقلابی یک تکلیف است.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.