وحید کیانی پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه تعداد 406 نفر برای شرکت در بیست و یکمین جشنواره قصه گویی بین المللی استان ثبت نام کرده بودند، عنوان کرد: از بین این افراد پنج قصه گو موفق به کسب عنوان برتر شدند.
وی ادامه داد: در بخش «زنان و مردان (18 سال به بالا)»، آسیه رحمتی با قصه «زیباترین هدیه دنیا» از اندیمشک، زینب موسوی با قصه «آخرین سبزپوش» از هندیجان، فاطمه رشیدی با قصه «تغییر باران» از اهواز، فریده مرادی با قصه «سرگذشت ایرج» از آغاجاری و فرشته پور نعمتی با قصه «قلقلی و آرزوهای بزرگ» از آبادان با نظر هیأت داوران این جشنواره به ‌عنوان نفرات اول تا پنجم معرفی و به مرحله منطقه ‌ای راه یافتند.
کیانی با اشاره به اینکه در همین بخش تعداد 8 قصه گو شایسته تقدیر شناخته شدند، یادآور شد: همچنین در بخش دختران و پسران (14 تا 18 سال)» این جشنواره از سرا مزرعه قصه گوی نوجوان آبادانی و پردیس هاشمی دیگر قصه گوی نوجوان از شهرستان آغاجاری تجلیل شد.

*شب یلدا زمان اعلام نتایج قصه های 90 ثانیه ای
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره را 406 اثر اعلام کرد و افزود: همچنین در بخش قصه های 90 ثانیه ای با محور موضوعی «قصه زندگی من» تعداد 343 اثر به دبیرخانه مرکزی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی ارسال شده است که داوری این آثاز توسط هیئت داوران در تهران انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برترین های این بخش از جشنواره همزمان با شب یلدا معرفی می شوند و در حال حاضر تمامی آثار ارسالی با عنوان قصه های 90 ثانیه ای در حال بررسی است.
کیانی یادآور شد: استان خوزستان در تاریخ 25 آبان ماه میزبان پنج استان کشور برای برگزاری جشنواره منطقه ای قصه گویی است.
گفتنی است، خوزستان 62 مرکز ثابت فرهنگی و هنری در سطح شهرستان های استان دارد.
7148/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.