عبدالرضا جوکار روز دوشنبه در حاشیه آیین استقبال از ورزشکاران پاراآسیایی جاکارتا در اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:ورزشکاران کلاس F54 به دلیل شرایط جسمانی بهتر می توانند رکورد بهتری ثبت می کنند؛ اگر چه تمام تلاشم را در این رقابت ها کردم و خوشحالم که شرمنده مردم نشدم.
وی با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود و این موضوع کار را برای ورزشکاران ما سخت کرده بود گفت: کشورهای دیگر با امکانات و تعداد اردوهایی که برگزار می کنند، پیشرفت قابل ملاحظه ای دارند اما خداروشکر توانستم نشان نقره کسب کنم.
وی در خصوص آینده خود افزود: پس از یکی 2 ماه استراحت در مسابقات جهانی شرکت می کنم که امیدوارم بتوانم سهمیه بازی های پاراالمپیک را کسب کنم.

الهام صالحی: برای رفتن روی سکو لحظه شماری می کردم
الهام صالحی دارنده نشان نقره پرتاب نیزه بازی های پاراآسیایی جاکارتا با اشاره به اینکه پیش بینی می کردم که به نشان نقره برسم گفت: در رشته ای که شرکت داشتم 14 ورزشکار حضور داشتند و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و توانستم رکورد خوبی در رقابت ها به ثبت برسانم.
بانوی پرتاب ‌گر خوزستانی با اظهار رضایت از شرایط میزبانی مسابقات افزود: برای رفتن روی سکو لحظه شماری می کردم اگر چه تلاش می کنم تا در آینده نشان خوشرنگ ‌تری کسب کنم.

سید امید جعفری: پیش از اعزام به جاکارتا، تمام امکانات فراهم بود
سیدامید جعفری دارنده نشان برنز جودو نابینایان و کم بینایان بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: خوشبختانه پیش از اعزام ورزشکاران به این مسابقات تمامی امکانات برای آماده سازی جودوکاران توسط فدراسیون نابینایان فراهم شده بود که از این بابت بسیار خوشحال هستم.
وی با بیان اینکه تیم ما از نظر آمادگی جسمانی و روحی از همه تیم ها بالاتر است اما چون تجربه رقابت های برون مرزی ما کم بود، در بازی فینال تیمی به تجربه حریف باختیم.
جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم ایران با اشاره به اینکه در بخش انفرادی مدالی بهتر از برنز کسب نکردم ولی در بخش تیمی موفق شدیم با حضور در فینال به مدال نقره برسیم گفت: جا دارد از سرمربی تیم‌ ملی، مسوولان و رییس فدراسیون نابینایان و کم ‌بینایان و به ویژه همسرم که در این راه مشوق اصلی من است تشکر کنم.

مریم حسام آبادی: پیش بینی کسب نشان را کرده بودیم
در ادامه مریم حسام آبادی دارنده نشان برنز رقابت های گلبال بانوان بازی های پاراآسیایی جاکارتا با اشاره به اینکه همانگونه که پیش بینی می شد توانستیم نشان برنز را کسب کنیم گفت: دراین دوره از مسابقات همه تیم ها بسیار قوی ظاهر شدند و نمی خواستند شانس کسب نشان را از دست بدهند که این موضوع کار ما را بسیار سخت می کرد.
وی ادامه داد: برای حضور در مسابقات آسیایی سال 2019 از 2 ماه آینده تمریناتم را به همراه تیم ملی شروع می کنم و امیدوارم بتوانم با افتخارآفرینی دراین مسابقات جواز حضور در بازی های پاراالمپیک را کسب کنیم.
حسام آبادی افزود: مسئولان به ما توجه بیشتری کنند و امکانات بیشتری در اختیار ما قرار دهند، ما تنها با برگزاری سه اردو به مسابقات اعزام شدیم و نشان برنز گرفتیم در حالی که اگر تعداد اردوی های ما بیشتر بود می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.

هاشمیه متقیان: در دومین حضور جهانی، موفق به کسب نشان طلا و نقره شدم
هاشمیه متقیان، دارنده دو مدال پرتاب دیسک و نیزه در بازی ‌های پاراآسیایی جاکارتا نیز گفت: دومین حضورم در این بازی ها بود که موفق به کسب نشان طلای پرتاب دیسک و نشان نقره پرتاب نیزه شدم. سطح مسابقات بسیار بالا بود اما با توجه به تمریناتی که از قبل انجام داده بودم برای کسب نشان رفته بودم و خوشحالم که در این امر موفق بودم.

علی امیدی: رکورد شکنی کردم
دارنده نشان برنز پرتاب نیزه بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز گفت: با توجه به سومین حضورم در بازی‌ های پاراآسیایی، معتقدم سطح این دوره از همیشه بالاتر بود و رکوردهای خوبی ثبت شد.
علی امیدی ادامه داد: در این بازی ها موفق شدم رکورد جهان و بازی‌ های پاراالمپیک ریو را بشکنم اما سطح رقابت ها آن قدر بالا بود که در جایگاه سوم قرار گرفتم.

غلامرضا رحیمی: انتظار کسب نشان در انفرادی را داشتم
دیگر ورزشکار خوزستانی حاضر در بازی های پاراآسیایی که به نشان طلای تیمی در رقابت ‌های تیراندازی با کمان رسید گفت: انتظار داشتم در رقابت های انفرادی نیز به نشان برسم که ناموفق بودم اما از اینکه توانستم در مسابقات تیمی به نشان طلا برسم بسیار خوشحال هستم. بی شک در مسابقات قهرمانی جهان سعی می کنم بهترین نتیجه را کسب کنم.
به گزارش ایرنا کاروان ورزشی ایران در سومین دوره بازی‌ های پاراآسیایی جاکارتا با 51 نشان طلا، 42 نقره و 43 برنز در رده سوم جدول این مسابقات قرار گرفت که از این تعداد 6 نشان طلا، 6 نقره و هفت برنز توسط خوزستانی‌ها به دست آمد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.