به گزارش ایرنا مهراله رخشانی مهر در از مراحل تکمیل پروژه هنرستان شبانه روزی کشاورزی سوسنگرد دیدن، و از نزدیک مراحل اجرایی پروژه را بررسی کرد.
در این بازدید رضا رضایی مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان در خصوص این پروژه بیان کرد: احداث هنرستان فنی و حرفه ای کشاورزی سوسنگرد، تاکنون بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی گفت: این هنرستان در 11هزار متر مربع در حال ساخت است که دارای سه سوله کارگاهی، خوابگاه ، سالن غذاخوری و کلاس های درسی است.
رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس همچنین از پروژه مدرسه راهنمایی پنج کلاسه شهید دستغیب سوسنگرد دیدن کرد و بر تکمیل هرچه زودتر آن تاکید کرد.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان در خصوص این پروژه نیز بیان کرد: این مدرسه هم اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رضا رضایی اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را هشت هزار میلیون ریال از محل بودجه ملی بیان کرد و گفت: تکمیل مدرسه راهنمایی شهید دستغیب در روستای حموله سوسنگرد به مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
به گزارش ایرنا در این بازدید رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس مورد استقبال عشایر عرب سوسنگرد قرار گرفت.
شهر سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان در 50 کیلومتری اهواز واقع است.
قرار است با حضور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، 2 مدرسه در اهواز در روز سه شنبه هفته جاری به بهره برداری برسد.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.