یکی از این جوانان یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جوانان شهرستان بهبهان باوجود استعدادهای بی شمار اما از معضل بیکاری رنج می برند، علی رغم ابهاماتی که در این آزمون وجود داشت اما در آن شرکت کردیم و امیدوار بودیم سهم نیروهای بومی در استخدام این پالایشگاه افزایش یابد.
وی ادامه داد: ما در این شهرستان با مشکلات بسیاری از جمله معضلات زیست محیطی، بیکاری، کاهش آب رودخانه ها و خشک شدن اراضی مواجه هستیم، تکمیل این پالایشگاه و استخدام در آن آخرین امید ما بود.
مدیر روابط عمومی پالایشگاه 'بیدبلند خلیج فارس' نیز در همین خصوص به ایرنا گفت: سهمیه اختصاص داده شده به نیروهای بومی بهبهان برای استخدام در این پالایشگاه از طریق آزمون گرفته شده 30 درصد است.
هدایت الله درخشنده ادامه داد: امشب با حدود 20 نفر از معترضان به آزمون استخدامی در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان بهبهان و مسئولان پالایشگاه بیدبلند صحبت کردیم و تلاش شد که ابهامات موجود در ذهن آنها را برطرف کنیم.
وی گفت: برخی از اعتراضات نیز به نحوه سوالات آزمون بود که دانشگاه امیرکبیر به عنوان مرجع معتبر علمی که سابقه بسیاری در برگزاری آزمون های استخدامی دارد باید پاسخگوی نحوه طراحی سوالات باشد.
درخشنده اظهار داشت: به معترضان گفته شد که درخواست های خود را به صورت مکتوب به ما ارائه دهند تا مطالبات آنها بررسی شود.
29 تیرماه سال جاری آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس شهرستان بهبهان همزمان در 2 شهر تهران و بهبهان برگزار شد.
شرکت ملی گاز و بانک صادرات ایران بهمن سال ٨٩ قراردادی امضا کردند که ساخت پالایشگاه بید بلند ٢ و واحد استحصال اتان در پالایشگاه پارسیان را شامل می شود.
فرآورش روزانه 5٧ میلیون متر مکعب گاز، تولید یک میلیون و 5٠٠ هزار تن اتان برای تحویل به پتروشیمی گچساران، همچنین تولید یک میلیون و 5٠٠ هزار تن گاز مایع (ال.پی.جی) و 4٠٠ هزار تن مایعات گازی، محصولات پالایشگاه بیدبلند ٢ خواهد بود.
9887/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.