فرمانده نیروی انتظامی ایذه، از برخورد با فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیر مجاز خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از ایذه،حجت سفید پوست به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه، پیرامون تشریح و تبیین برنامه‌های هفته ناجا اظهار داشت: مهمترین مؤلفه برای دستیابی به امنیت آرمانی دستیابی به اعتماد و همراهی مردم است که در این رابطه پلیس ایذه تلاش‌های لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه شعار نیروی انتظامی در سال ۹۷، پلیس مقتدر و امین مردم است، افزود: با توجه به شعار امسال، پلیس باید در برابر افرادی که نسبت به مال و ناموس مردم تعرض دارند بایستد و قاطعانه با اینگونه افراد برخورد شود.

سفیدپوست ادامه داد: امروز مردم از پلیس توقع دارند که به موقع به مشکلات‌شان رسیدگی کنند و ما نیز به دنبال اعتماد مردم هستیم. قطعا وقتی که اعتماد مردم به سمت پلیس باشد بزرگترین و بهترین سرمایه اجتماعی برای ما خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی ایذه گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است که اگر ایراداتی بود برطرف شود و آن را به نقطه قوت تبدیل کنیم تا بتوانیم در امنیت پایدار کارنامه بهتری نسبت به سال قبل داشته باشیم.

وی در مورد برخورد با  فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیر مجاز نیز عنوان کرد: امسال یکی از مهمترین برنامه هایی که در پیش داریم و جزو اصلی ترین برنامه ما است، برخورد قاطع و جدی با فروشندگان  مواد مخدر است. در سال ۹۶ عملکرد مثبتی در این زمینه داشتیم و ماموریت بعدی ما هم برخورد با دارندگان سلاح های غیر مجاز است که از ابتدای سال جدید تا الان در این خصوص هم موفق ظاهر شدیم.

فرمانده نیروی انتظامی ایذه تصریح کرد: در جرایم خشن و کشف نسبت به وقوع به 95 درصد رسیده‌ایم. جرایم دیگر نیز در عدد 87 درصد در طول سال هستیم و تلاش می‌کنیم تا این رقم نیز افزایش پیدا کند.

سفید پوست در پایان در مورد برنامه‌های هفته نیروی انتظامی، گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه‌هایی را در نظر گرفتیم که می‌توان به برگزاری ایستگاه سلامت، کتاب خوانی، نقاشی در بین فرزندان ناجا، بصیرت افزایی دینی خانواده‌ها، برگزاری ایستگاه قضایی و انتظامی، دیدار با خانواده شهدا، اهدای خون، همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیکی، غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ انضباط در مدارس، بهداری طرح مردم یاری در خدمات رسانی بهداشتی به مناطق محروم، ملاقات مردمی و همچنین برگزاری مانور شهری موتور سیکلت های قانون مند که دارای گواهینامه هستند، اشاره کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.