به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان بامداد چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: بازی درگیرانه و پرهیجان را شاهد بودیم و تماشاگران لذت بردند اگرچه بسیار ناراحتم که نتوانستیم برنده شویم اما به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا با شرافت بازی کردند.
وی با بیان این که فرم تاکتیکی تیم ما خیلی خوب بود افزود: 120 دقیقه با استقلال جنگیدیم و نشان دادیم که قدرت تقابل با حریفان بزرگ را داریم. قطعا اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم اکنون پیروزمیدان بودیم، دو شانس صددرصد گلزنی را در نیمه اول به راحتی از دست دادیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: روز شنبه هفته آینده نیز بار دیگر با این تیم بازی داریم اما باید نگرش دیگری داشته باشیم و استراتژی دیگری مقابل این تیم به کار ببریم، خوشحالم که همه مسئولین در نفت مسجدسلیمان احساس مسئولیت می‌ کنند و برایشان مهم است که تیم نتیجه بگیرد، باید اختلافات فردی را کنار بگذاریم زیرا این موضوع به تیم آسیب می ‌رساند.
وی به افتتاح ورزشگاه و چمن ‌های مصنوعی در مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: باید بحث آموزش را در فوتبال این شهر دنبال کنیم تا بتوانیم استعدادها را کشف کنیم و نوجوانان و جوانان را از خیابان‌ها به سمت ورزش بکشانیم، مطمئناً در ادامه فصل شرایط‌ ما بهتر خواهد شد و با اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم ‌فصل عملکردمان بهتر میشود.
مرزبان در خصوص گلر جوان تیمش گفت: معتقدم توپی را که او در نیمه اول درآورد کمتر گلری می‌ تواند مهار کند، کیفیت فوتبالی برای ما خیلی مهم است و باید بگویم دروازه بان جوان ما با تمرکز بالا بازی می‌ کند و یکی از ستاره‌های تیم ما محسوب می ‌شود.
دیدار بین تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با برتری یک بر صفر استقلالی ها به پایان رسید.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.