معاون انتظامی و امنیتی استانداری خوزستان در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به دستور استاندار خوزستان هیئتی متشکل از برخی دستگاه های اجرایی به منظور بازدید، ترخیص و آزادسازی کالاهای موجود در انبارهای تملیکی تا یک هفته آینده تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قدرت الله دهقان اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید اقتصادی که در آن قرار داریم و به ویژه تراکم کالا در انبارهای سازمان اموال تملیکی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خوزستان تشکیل جلسه داد.

وی افزود: در این جلسه به دستور استاندار خوزستان مقرر شد، طی یک هفته هیئتی متشکل از برخی دستگاه های اجرایی مرتبط با تصمیم گیری و دادن مجوزهای لازم، تشکیل شود تا ضمن بازدید از انبارها، نسبت به صدور مجوزهای لازم جهت ترخیص و آزادسازی کالاهای موجود در انبارهای تملیکی اقدام کنند.

دهقان بیان کرد: همچنین در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مشکلات کامیون داران و نیازمندی های این قشر به ویژه مشکل لاستیک مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در صورت امکان علاوه بر تخصیص سهمیه از تهران و بندر امام خمینی(ره)، بخشی از موجودی لاستیک در انبارهای کالاهای اموال تملیکی به منظور کمک به تانکرها، در اختیار سازمان حمل و نقل و پایانه های جاده ای استان و شرکت نفت قرار داده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.