به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار اندیمشک در این آیین گفت: این پایگاه امداد ریلی با اعتبار پنج میلیارد ریال راه اندازی شده است و در حوزه راه آهن زاگرس خدمات رسانی می کند.
پیمان جهانگیری با اشاره به بعد مسافت روستاهای بخش الوار گرمسیری اندیمشک افزود: با توجه به اینکه مهمترین راه دسترسی مناطق حوزه راه آهن زاگرس از طریق خطوط ریلی است، اجرای این طرح ضروری بود.
وی خدمات رسانی اورژانسی و امدادی بین راهی را از مهمترین مزیت های این طرح خواند و گفت: با این پایگاه به سایر مناطق نزدیک آن نیز خدمات رسانی خواهد شد.
جهانگیری افزود: در این طرح یک درزین با تجهیزات کامل و چند نفر کارشناس آموزش دیده، خدمات رسانی 24 ساعته خواهند داشت.
وی اضافه کرد: یک ساختمان کامل با نام خانه هلال نیز از سوی راه آهن زاگرس به طور دائم برای جایگاه ریلی در اختیار این طرح قرار داده شده است.
فرماندار اندیمشک اظهار داشت: سخت گذر بودن و بروز حوادث در این مسیر خدمات رسانی فوری را با مشکل مواجه کرده بود که اجرای این طرح بخش زیادی از دغدغه مردم را مرتفع می کند.
مهرداد انصاری مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس نیز در این آیین گفت: پنج نقطه از مسیر راه آهن زاگرس برای پرواز شناسایی و تعیین شده تا در صورت لزوم از بالگردها نیز برای خدمات امداد و نجات استفاده شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا این طرح با مشارکت هلال احمر و راه آهن اجرا شده است.
بخش الوار گرمسیری اندیمشک 178 روستا دارد.
اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس در شهرستان اندیمشک مستقر است. راه آهن ناحیه زاگرس اندیمشک دارای 12 ایستگاه با 222 کیلومتر حوزه استحفاظی است.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.