به گزارش ایرنا ایلی استان شنبه شب بعد از تساوی یک بر یک مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری اظهار داشت : برای برد به میدان رفته بودیم اما در نیمه دوم بازیکن ما اخراج شد و این موضوع کار ما را سخت تر کرد که بی شک اگر تا پایان بازی یازده نفره بودیم پیروزی در این دیدار دور از دسترس نبود.
وی با بیان این که هدفمان ارائه فوتبالی مدرن است گفت: بازیکنانمان را طوری آموزش می‌ دهیم که روز به روز بهتر شده و فوتبال بهتری را ارائه دهند.
سرمربی تیم فولاد با اشاره به این که بازی کردن در خانه کار راحتی نیست افزود: شرایط زمین جالب نبود و چمن کمی بلند بود و این امر باعث شد که نتوانیم با پاس های کوتاه به بازی سرعت بدهیم هر چند حمایت هواداران در این بازی موجب شد که اخراج بازیکن خود را فراموش کنیم و بازی رو به جلویی ارائه دهیم.
وی با بیان این که هفته آینده مصدومان تیم از جمله جلالی، سروش رفیعی و ایوب والی به تیم اضافه می‌شوند گفت: با این روندی که در پیش گرفتیم قطعا در آینده بازی‌ های زیباتری انجام داده و نتایج بهتری کسب می کنیم.
استان افزود: باشگاه فولاد شرایط مساعد و خوبی را برای تمرین بازیکنان مهیا کرده است و قطعا کسی که نتواند خودش را با شرایط مطابقت دهد، جایی در این تیم ندارد و می‌ تواند از باشگاه برود.
وی در مورد داوری این بازی گفت: در بازی هفته قبل مقابل سپاهان پنالتی دقیقه 70 ما را نگرفتند و امشب نیز بار دیگر از اشتباهات داوری متضرر شدیم. بازیکنان ما در محوطه جریمه روی زمین افتادند اما داور به علت تمارض به آن ها کارت زرد نشان داد که این موضوع باید بررسی شود.
سرمربی تیم فولاد در مورد کارت زردی که داور به بازیکن فولاد نشان داد گفت:‌ در نیمه اول بازیکن ماشین‌ سازی روی میثم دورقی مشابه خطای بازیکن ما را داشت ولی داور به او کارت زرد نشان داد.
دیدار بین 2 تیم فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.