به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان ، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی افزود:نظر به اهمیت و لزوم استفاده از ظرفیت عظیم مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی و همچنین استحکام پایه های نظام اسلامی، سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی) از سوی قوه قضاییه راه اندازی شده که در استان خوزستان مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این سامانه آماده دریافت گزارش های اعضای آن به عنوان دیده‌بانان جامعه در برابر جرایم و آسیب‌های اجتماعی است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان از عموم شهروندان خوزستانی خواست با عضویت در این سامانه به آدرس sajam.adliran.ir در صورت هرگونه تخلف از قانون، مراتب را از طریق سامانه یاد شده یا شماره پیامک 20009552 اطلاع دهند تا دستگاه قضایی در نخستین فرصت آن را مورد رسیدگی قرار دهد.
حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: در شرایط نامناسب اقتصادی کنونی و افزایش حجم تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی که از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و با هدف فشار بر دولت و ملت ایران و ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال می شود، برخی افراد فرصت طلب و سودجو از شرایط موجود سوءاستفاده کرده و اقدام به احتکار کالاهای مورد نیاز مردم می‌کنند و با این عمل ناپسند، علاوه بر ایجاد نارضایتی و فشار فراوان بر شهروندان، به طور سهو یا عمد، در این نبرد نابرابر اقتصادی، از جبهه دشمن حمایت می کنند.
وی افزود: دادگستری خوزستان با هشدار جدی به این عوامل فرصت طلب و سودجو، از مردم شریف انتظار دارد در صورت مشاهده این افراد، آنان را به دستگاه قضایی استان معرفی کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه در دوران حیات پربرکت امام خمینی (ره) و چه در دوران ولایت و رهبری رهبر معظم انقلاب، همواره از حوادث سخت عبور کرده و در این نبرد اقتصادی نیز به برکت ولایت و امامت رهبری و خون مطهر امام حسین (ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عبور خواهد کرد.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.