به گزارش ایرنا تیم فوتسال ملی حفاری عصر جمعه در دیداری خانگی به مصاف تیم سوهان محمد سیما قم رفت که در نهایت با نتیجه هفت بر 2 به برتری رسید و پیروزی خود را در لیگ امسال جشن گرفت.
در این دیدار شهاب طالبی و وحید کاظمی هر کدام 2 گل و پیمان حفیظی، حسین فهیمی و الیاس براتی هر کدام یک گل گل برای تیم ملی حفاری به ثمر رساندند. همچنین روح الله ایثاری و فرهاد ابراهیمی 2 گل حریف را به ثمر رساندند.
حضور پرشور هواداران تیم ملی حفاری در سالن شهرک نفت اهواز از مهمترین حاشیه های این بازی به شمار می رفت.
در ادامه کیاوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آن ها تمام دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند و اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردند شاید با گل های بیشتری پیروز میدان بودیم.
وی عنوان کرد: از همان ابتدا توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتیم و در ادامه با مدیریت کردن بازی به برتری رسیدیم هر چند حریف در اواخر بازی روی دروازه ما فشار آورد.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در این فصل سعی کردیم به بازیکنان بومی استان بیشتر میدان دهیم و تاکنون نتایج نسبتا خوبی کسب کرده ایم و اگر بازی عقب افتاده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم به رتبه سون جدول صعود می کنیم.
وی عنوان کرد: اگر چه بازیکنان ما بسیار جوان هستند اما در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند و همین بازیکنان می توانند آینده تیم را تامین کنند. وضعیت جسمانی و روحی بازیکنان در شرایط خوبی بوده و تلاش می کنیم در ادامه راه نتایج ایده آلی خود را کسب کنیم.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.