به گزارش ایرنا، در این حادثه یکدستگاه تویوتا با سواری پراید به صورت رخ به رخ برخورد کرد در پی آن 2 پراید دیگر با هم برخورد کردند.
رئیس فوریت های پزشکی گتوند با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این حادثه ساعت 13 و 39 دقیقه به این مرکز اعلام شد که بلافاصله پس از اطلاع پنج دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی و 2 دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند به محل حادثه اعزام شدند.
عیسی بشیری با اشاره به اینکه در این حادثه پنج مرد و سه زن مصدوم شدند، افزود: 2 مصدوم مرد به بیمارستان بزرگ دزفول، یک مصدوم مرد به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر و سه زن به بیمارستان 32 تختخوابی کارون انتقال داده شدند.
به گزارش ایرنا، وزیربهداشت که به همراه جمعی از مسئولان برای افتتاح پایگاه سلامت صالح شهر، بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی کارون و دیدار با خانواده جانباز شهید سردارحسین منجزی از شهدای شهرستان گتوند در حمله تروریستی اهواز، به شهرستان گتوند سفر کرده بود، به علت نزدیک بودن به محل حادثه بلافاصله در محل حاضر شد، که در این حادثه تیم پزشکی و نیروهای امدادی همراه وزیر نیز تلاش زیادی برای امداد رسانی به مصدومان کردند.
سرعت عمل و امدادرسانی نیروهای امدادی و آتش نشانی در این حادثه باعث جلوگیری از تلفات در این حادثه شد.
به گزارش ایرنا، محور گتوند به سه راهی گتوند - شوشتر - دزفول به دلیل عرض کم، نداشتن شانه مناسب، ترافیک سنگین، دید کم در شب، عبور ماشین آلات کشاورزی و پیچ های زیاد یکی از جاده های حادثه خیز استان خوزستان به شمار می رود که سالانه شاهد حوادث مرگبار رانندگی است.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، ترکالکی، جنت مکان، صالح شهر، سماله و 45 روستا است.
7467/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.