به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده چهارشنبه در مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی اهواز در رزمندگان اسلام‌آبادان اظهار داشت:دشمنان دین و انسانیت می‌توانند دشواری‌ها را بر ملت وارد کنند ولی نمی‌توانند عزت یک جامعه ایمانی را تحت تاثیر قرار دهند.
وی افزود: عوامل به شهادت رساندن جمعی از مردم ایران اسلامی خیال نکنند با شهادت24 نفر پیروزی به دست آورده اند بلکه این راه ابتدای شکست آن‌ها در تاریخ است.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت:این هنر و پیروزی نیست که جانباز 70درصد روی ویلچر یا یک بچه چهارساله را به شهادت رسانید بلکه این یک پیروزی بزرگ برای ایران اسلامی است که با ریختن خون شهدا به دست آمد است.
وی افزود:بدون شک حاکمان سعودی، استکبار آمریکای و صهیونیستی‌ها نتیجه‌ای از این جنایت نگرفتند و در چشم ملت‌های آزادیخواه خوار و کوچک شدند.
امام‌جمعه موقت اهواز ضمن تقدیر از موضوع گیری مسئولان کشوری و لشکری بخصوص وزیر امور خارجه در خصوص حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت:انتظار مردم در شرایط حاضر انتقام گرفتن از کسانی که برنامه‌ریزی این حادثه تروریستی را انجام دادند و پول و تجهیزات را برای تروریست‌ها فراهم کردند است.
در حمله تروریست‌های وابسته به گروهک ملحد وتکفیری 'الاحواز' در 31شهریور ماه در اهواز 24 نفر شهید و 68نفر مجروح شدند.
هر پنج عامل این حمله تروریستی با اقدام متقابل نیروهای امنیتی و انتظامی از پای درآمدند و به هلاکت رسیدند.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.