به گزارش ایرنا علیرضا مرزبان چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان بیان کرد:سپاهان یکی از تیم های قدرتمند ایران است و هر سال برای قهرمانی در لیگ هزینه می کند لذا به خوبی می دانیم که بازی آسانی برابر این تیم نداریم.
وی با بیان اینکه آنها از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برند و تا به امروز شکست نداشتند گفت: تیم سپاهان در این فصل تغییرات زیادی داشته و به دنبال قهرمانی است.
وی افزود: با تمام این اوصاف اگر ادعا می ‌کنیم جزو شیران زاگرس هستیم باید مقابل سپاهان آن هم در حضور هوادارانمان به پیروزی برسیم و دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنیم.
مرزبان با بیان اینکه تیم ما نسبت به بازی گذشته از شرایط بهتری برخوردار است و سعی کردیم در طول هفته اخیر با دقت روی مسایل تاکتیکی کار کنیم گفت: بازی سپاهان برابر فولاد خوزستان را به خوبی آنالیز کردیم و متوجه شدیم که آنها زود به گل می رسند و به خاطر بازیکنان باکیفیتی که دارند بازی را به کنترل خود در می آورند.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ما نسبت به بازی هفته گذشته قوی ‌تر شده ایم و تلاش می کنیم در مقابل سپاهان با توجه به حمایت هواداران مان بازی خوبی به نمایش بگذاریم.
وی به بازی سخت تیمش مقابل استقلال تهران در جام حذفی اشاره کرد و گفت: رقابت های جام حذفی و لیگ برای ما هیچ فرقی نمی‌کند و تنها هدف ما این است که در هر بازی درخشش خوبی داشته باشیم و با قدرت به میدان برویم.
وی با اشاره به اینکه هواداران از ما انتظار دارند که همیشه با شرافت بازی کنیم افزود: این موضوع به ما انگیزه می ‌دهد تا در مقابل استقلال در جام حذفی با تمام توان به میدان برویم.
دیدار بین 2 تیم نفت مسجدسلیمان و سپاهان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ساعت 20:30 روز پنجشنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.