به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم محمد مختاری عصر سه شنبه در آیین بدرقه پیکر مطهر شهید طاها اقدامی شهید چهارساله حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: این حادثه برای نخستین بار نیست چرا که در سال های گذشته نیز شاهد این جنایت ها از سوی آمریکا و اسرائیل بوده ایم و همه این حوادث را از چشم آمریکای جنایتکار می بینیم.
وی افزود: این کودک بی گناه به شهادت رسید اما این جنایت ها برای دولت های استکباری طبیعی است چرا که در یمن، سوریه و عراق یا در ایران در زمان جنگ تحمیلی کودکان زیادی زیر حملات موشکی به شهادت رسیدند.
جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: در حادثه تروریستی اهواز زنان و کودکان بی دفاعی مجروح شدند که تنه برای تماشای رزه آمده بودند.
وی بیان کرد: همچنین در بین شهدا یک سرهنگ جانبازبود که یک دست و یک پای خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده بود و با افتخار به جمع یاران شهیدش پیوست.
امیر سرتیپ دوم مختاری گفت: شهادت مظلومانه این کودک و یک جانباز دوران دفاع مقدس نشان می دهد که در آن روز مردم در همه اقشار برای تماشای رژه اقتدار نیروهای مسلح آمده بودند که مورد حمله وحشیانه تروریست ها قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: تروریست های این حادثه اگر چه به هلاکت رسیدند اما هم دستان آن ها به سرعت دستگیر شده و تلاش های برای سرنخ های دیگر در دست اقدام است.
جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور گفت: بی شک تمامی دولت هایی که از این تروریست ها حمایت کردند و تمام کشورهایی که کمک مالی کردند، به زودی تاوان این جنایت را می دهند.
وی ادامه داد: همچنین رژیم صهیونیستی کودک کش نیز از ضربت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در امان نخواهند بود.
امیر سرتیپ دوم مختاری گفت: روزی امام حسین(ع) تنها بود ولی اکنون دیگر تنها نیست؛ تنها در ایران 80 میلیون مسلمان است که مدیون شهدا هستند و باید راه آن ها را ادامه دهند.
وی یادآور شد: سه حادثه تروریستی در دوره های قبل رخ داد که انتقام دو حادثه گرفته شد و بی شک انتقام این حادثه نیز به زودی گرفته می شود.
جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور گفت: مقر طراحی شده دشمن در رصد ما بوده و بی شک این مقرنیز مانند سایر مقرهای تروریست ها به زودی نابود خواهد شد.
وی بیان کرد: تروریست ها در مصاحبه تلوزیونی گفتند که یک حمله نظامی به نظامیان ایران داشتیم اما این کودک چهار ساله به همراه مادرش و تعدادی زن و مرد غیر نظامی را چگونه به حساب نیاوردند.
امیر سرتیپ دوم مختاری گفت: خون ملت ایران از هر قشری به هم آغشته شده و قدرت این آغشتگی ظلم، رژیم صهیونیستی و آمریکا را از بین خواهد برد.
پیکر پاک و مطهر طاها اقدامی کوچکترین و مظلومترین شهید حادثه تروریستی اهواز عصر سه شنبه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، ارتش و مردم اهواز در فرودگاه بدرقه شد. پیکر این شهید مظلوم در استان اصفهان به خاک سپرده می شود.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.