به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی بعد از ظهر دوشنبه در تجمعی که به منظور محکومیت حمله تروریستی اهواز در میدان امام حسین(ع) شهرستان هندیجان برگزار شد اظهار داشت: این خون ها که ریخته می شود عزم راسخ این ملت را دو چندان می کند همانطور که رهبر فقید و والا مقام این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فرمودند هر چه از ما بکشید ملت ما بیشتر بیدار می شوند.
وی گفت: اصولا راه و خط اسلام ناب با این خون ها عجین گردیده و ما مفتخریم که همواره هدف استکبار و ایادی شیطان هستیم زیرا اگر چنین نباشد باید به حقانیت خود شک کنیم.
امام جمعه اسبق هندیجان افزود: در 31 شهریور آن انسان هایی که در رژه اهواز به شهادت رسیدند و در بین آن ها زنان کودکان نیز بودند گناهشان چه بود؟ گناهی ندارند جز اینکه در صف شهدا و انقلابند.
حجت الاسلام غبیشاوی ادامه داد: از دیرباز دو خط موازی در طول زمان همواره وجود داشت و آن دو عبارتند از خط طاغوت و شیطانی و در مقابل آن جبهه حق.
وی با بیان اینکه دشمن اقتدار ملت سرافراز ایران را بر نمی تابد گفت: دشمنی که در عراق، سوریه،یمن و جاهای دیگر از فرهنگ عاشورایی و حسینی سیلی خورده است در روزی که منتسب است به نام دفاع مقدس، این رخداد(حمله تروریستی 31 شهریور اهواز) را که لکه ننگی است بر چهره استکبار جهانی و ایادی آن ها و نقطه عزت و اوج برای شهدا و خانواده آن هاست، مرتکب می شود.
وی گفت: یکی از اهداف این اعمال ایجاد تفرقه بین قومیت های مختلف در کشور است، اما کور خوانده اند و در این 40 سال ملت ما را نشناخته اند و خیال می کنند با این اعمال می توانند اراده این ملت را سست کنند اما این ملت الگویش اباعبدالله الحسین(ع) است.
امام جمعه بندر ماهشهر افزود: آن ها که در جبهه نبرد از فرزندان و هواداران این ملت سیلی می خورند، در منطقه و جاهای دیگر کینه خود را ابراز می کنند.
وی افزود: ملت ما انتظار دارند هر چه سریعتر انتقام این عزیزان را از آن هایی که مرتکب این جنایت شدند بگیرند تا درس عبرتی برای ایادی و عوامل استکبار باشد.
در حمله تروریستی روز شنبه به رژه نیروهای مسلح در اهواز 24 نفر شهید، 68 نفر زخمی و پنج تروریست به هلاکت رسید.
7163/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.