به گزارش ایرنا محسن رضایی دوشنبه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در اهواز با بیان اینکه مسئولان اطلاعاتی درخصوص نحوه آموزش این تروریست ها و کشورهای حامی آنها در آینده شفاف سازی می کند افزود: دشمنان باید بدانند همانطور که هیچ فرزندی را نمی توان از مادر جدا کرد، استان خوزستان نیز تا ابد فرزند ایران اسلامی باقی می ماند.
وی تاکید کرد: آمریکا و اسراییل چند ماه پیش از این حادثه تروریستی تبلیغات خود را با سو استفاده از مشکلات اقتصادی مردم آغاز کرده بودند تا مردم را علیه نظام و امنیت کشور خود بشورانند اما شکست خوردند.
رضایی با اشاره به سخن رییس جمهوری آمریکا مبنی بر پیش بینی یک تابستان داغ پیش روی ایران گفت: اگر چه مردم از برخی شرایط اقتصادی کشور ناراضی هستند اما نشان دادند که همیشه پای نظام و انقلاب خود هستند از همین رو دشمنان این حادثه تروریستی را با هدف نا امیدی ملت ایران طراحی کردند.
وی یادآور شد: اقشار و قومیت های مختلف استان خوزستان همیشه در حوادث گوناگون تاریخ وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را ثابت کرده اند.
رضایی با تاکید بر اینکه خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا ندارد اظهار داشت: خوزستان بدون نظام جمهوری اسلامی ایران هویت خود را از دست می دهد.
وی ادامه داد: مردم خوزستان در راه انقلاب و دفاع مقدس خون های بسیاری داده اند و همیشه در صحنه حضور داشته اند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه خدشه به اقتدار و امنیت ایران یک رویایی بیش نیست گفت: اقتدار و امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده و برای بیش از 10 کشور آموزش های نظامی طراحی می شود.
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز باحضور مسئولان ملی، استانی و جمع کثیری از مردم صبح روز دوشنبه از مقابل حسینیه ثارالله به سمت چهار راه زند تا گلزار شهدا ( بهشت آباد) اهواز آغاز شد.
در این مراسم وزیران اطلاعات، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور دارند.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد. یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 24 نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
از 68 نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تاکنون حدود 40 نفر از بیمارستان مرخص شدند.
9887/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.