مکی یازع یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:مواکب حسینی از 10 مهر ماه در شلمچه مستقر می شوند و از 19مهرماه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزشلمچه آغاز می شود.
وی به صدور شناسنامه برای مواکب حسینی در مرزشلمچه اشاره کرد و افزود: طبق پیش بینی انجام شده برای همه خادمان کارت شناسایی برای تردد آنها صادر می شود.
یازع به تردد ۳۷۷ هزار تبعه خارجی از ۹۳ کشور برای حضور در حماسه عظیم اربعین حسینی سال گذشته از مرزشلمچه اشاره کرد و بیان داشت:در اربعین حسینی سالجاری نیز مرزشلمچه تنها گذرگاه تردد زائران خارجی برای شرکت در اربعین حسینی اعلام کرد شده است.
وی گفت:با هماهنگی انجام شده و خدمات رسانی بهتر به زائران بخصوص اتباع خارجی 15 موکب توسط اتباع خارجی از جمله افعان های مقیم ایران در شلمچه برپا می شود.
رئیس کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه افزود:مواکب حسینی در محدوده تعیین شده در مسیر های منتهی به پایانه مرزی شلمچه مستقر خواهند شد.
وی به ساخت جاده ویژه برای تردد زائران اربعین حسینی توسط منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت:زمین های اختصاص یافته و موقعیت آنها در سال آینده بعد از اربعین در اختیار مواکب قرار می گیرد.
مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.
مرز شلمچه از مبادی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری شهر خرمشهر قرار دارد.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.