کورش مودت یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 45 روز گذشته در محور دیلم به هندیجان و در گلوگاه امامزاده عبدالله توسط ماموران انتظامی هندیجان کشف شده است که نشان از هوشیاری، آگاهی و اشراف اطلاعاتی این عزیزان دارد.
وی گفت: از حدود 105 سرقت گزارش شده از ابتدای امسال به این فرماندهی حدود 103 سرقت کشف و عوامل آن ها شناسایی شده و تحویل مقامات قضایی شده اند که در جای خود قابل تقدیر و تشکر است.
فرماندار هندیجان با بیان اینکه کالای های قاچاقی که در ورودی این شهرستان کشف می شوند مربوط به این شهرستان نیست افزود: این کالاها از استان های همجوار بارگیری و با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط می شوند.
رئیس شورای تامین شهرستان هندیجان با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین نیروی انتظامی،فرمانداری، دادگستری و نهاد های امنیتی در تامین امنیت در این شهرستان برقرار است تاکید کرد: به منظور ارتقای توان عملیاتی نیروی انتظامی این شهرستان لازم است از نظر تجهیزات پشتیبانی و خودرویی کمبود و کاستی های آن ها رفع شود و از ارگان های استانی انتظار داریم بخشی از خودروهایی توقیفی که ضبط شده اند را برای برطرف کردن نیازهای خودرویی نیروی انتظامی این شهرستان اختصاص دهند.
شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.
7163/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.