به گزارش ایرنا جواد عباسی روز یکشنبه در آئین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس شهرستان آبادان با بیان اینکه ایران اسلامی پیشرفت علمی دانش آموزان را در کنار ارزش های اسلامی در برنامه دارد افزود:پیشرفت علمی دانش آموزان ثابت می کند تحریم ها و توطئه های استکبار جهانی با مقاومت ملت ما نقش بر آب می شود، انقلاب اسلامی پویایی خود را از مردم آگاه و با بصیرت دارد و به موفقیت ها و سرافرازی خود ادامه می دهد.
مدیر هسته ای گزینش آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: زندگی و مقاومت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی برقرار است و با جانفشانی شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم برقراری امنیت و آرامش مرزهای کشور پایدار است.
عباسی رسالت معلمان را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: فرزندان ایران باید اعتماد کردن، صداقت و دوست داشتن را بیاموزند و در زندگی فردی و اجتماعی اعمال کنند و چنانچه این رسالت سنگین عملی و پیاده شد جامعه ای موفق و مطلوب خواهیم داشت.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: عمده ترین وظیفه شما تحصیل است و باید به تحصیل اهمیت دهید چرا که مسئولان آینده کشور شما هستید.
عباسی با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس، گفت: هر چه از شقاوت و بی رحمی دشمنان کشور از سال های گذشته گفته شود شاید درک آن برای دانش آموزان سخت باشد اما حادثه تروریستی دیروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان خوزستان نشان داد این دشمنان تا چه حد سفاک هستند و برای نابودی ملت ایران از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.
در نخستین روز از ماه مهر 54 هزار دانش‌ آموز آبادانی در 342 کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.