به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی روز یکشنبه در آئین نواختن زنگ مهر حسینی در دبیرستان دوره اول سپهری شهرستان دزفول گفت: تروریست ها با یک عمل جنون آمیز و عملیاتی کور به مردم بیگناه، زن و کودک، قساوت قلب خود را نشان دادند.
وی ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده شهدا و مقام معظم رهبری افزود: پیام این شهادت ها در آستانه سال تحصیلی جدید این است که دشمن بداند در مقابلش تسلیم نخواهیم شد و هرچه فشار بیاورد و زن و کودکان ما را مظلومانه به خاک و خون بکشاند نیروهای مسلح و مردم همه در پیمودن راه شهدا راستین تر خواهند شد.
وی اظهار داشت: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر از سال های گذشته خواهد بود و این داغ و حسرت را بر دل دشمن خواهیم گذاشت که دفاع مقدس و انقلاب همچنان به راه خود در دفاع از مظلومان ادامه خواهد داد ودشمنان انسانیت را نابود خواهیم کرد.
امام جمعه دزفول از دست اندرکاران آموزش و پرورش تقدیر کرد و ضمن آرزوی سالی پربار در آموزش وپرورش گفت:چشم امید کشور به دانش آموزان است و مسئولیت سنگینی بر دوش دانش آموزان گذاشته شده که این مسئولیت باید به بهترین نحو انجام شود .

** معلمان، دانش آموز مسئولیت پذیر تربیت کنند
معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: معلمان باید در تربیت دانش آموز مسئولیت که از اهداف آموزش و پرورش است، کوشا باشند.
موسی شیخی روز یکشنبه افزود: معلم، کارگزار و برنامه خلاق و به روز سه رکن اصلی آموزش و پرورش هستند که با اجرای این سه رکن می توان آموزش و پرورش را کیفی کرد.
وی با تاکید بر لزوم فعال کردن فکر خلاق دانش آموزان توسط معلمان گفت: همه برنامه های آموزشی باید بر مبنای سند بنیادین آموزش و پرورش باشند.
معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: اگر مدیر محبوبیت و مقبولیت داشته باشد، معلم عاشقانه درس می دهد و دانش آموز عاشقانه درس می خواند.
وی اظهار داشت: اگر سند بنیادین آموزش و پرورش به درستی اجرا شود دانش آموزانی موفق خواهیم داشت.
شیخی مسئولیت پذیری را لازمه حل مشکلات کشور دانست و افزود: دانش آموزان اگر مسئولیت پذیر تربیت شوند آینده سازان جامعه خواهند بود.
وی بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تاکید کرد و گفت: دانش آموزان باید با تعلیم و تربیت اسلامی آشنا شوند.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش دزفول ضمن محکومیت عملیات تروریستی در رژه اهواز گفت: این اقدام بی پاسخ نخواهد ماند.
وی افزود: تقدیم 36 هزار دانش آموز شهید نشان می دهد که ملت ایران هرگز مقابل دشمن کوتاه نخواهند آمد.
حدود 76 هزار دانش آموز در دزفول سال تحصیلی 97-98 را آغاز کردند.
شهرستان دزفول در طول جنگ تحمیلی 70 شهید فرهنگی و 700 شهید دانش آموز دارد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.