به گزارش ایرنا داریوش یزدی شنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان ضمن تسلیت به خانواده های شهید در حادثه تروریستی امروز اهواز اظهار داشت: از ابتدا برای دیدار با ذوب آهن برنامه داشتیم و می دانستیم چگونه باید مقابل این تیم هماهنگ و قوی بازی کنیم.
وی با اشاره به این که ذوب آهن تیم با کیفیتی است گفت: خوشحالم که توانستیم با برد مقابل ذوب آهن دل مردم اهواز را شاد کنیم، در این بازی بسیار خوب عمل کردیم و از ابتدا به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی بودیم اگرچه نباید از بازی خوب حریف غافل شد.
یزدی با بیان این که با این برد شکل و شمایل تیم بهتر می‌شود افزود: در هفته های گذشته به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم و بی شک این پیروزی در آینده به ما کمک خواهد کرد که عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی ادامه داد: بازیکنان ما با پیروزی مقابل ذوب آهن از لحاظ روحی و روانی بهتر شده و در آینده می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که استقلال خوزستان پتانسیل خوبی دارد افزود: خیلی‌ ها قبل از آغاز لیگ تیم ما را جزء کاندیداهای سقوط به دسته اول می ‌دانستند ولی حالا نشان دادیم که می ‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در آینده هم بهتر خواهیم شد.
دیدار بین 2 تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن با برتری یک بر صفر تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.