به گزارش ایرنا رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح شنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و به مناسبت روز ارتش همزمان با سایر نقاط کشور با حضور جمعی ار مسئولان سیاسی و نظامی استان در بلوار قدس اهواز برگزار شد.
در ابتدای مراسم سرود ملی ایران و سرودهای حماسی توسط گروه موزیک مستقر در میدان اجرا شد و تکاوران ارتش و سپاه مقابل جایگاه ویژه توان دفاعی و تاکتیکی خود را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم یگان های موتوری و پیاده نظام نیروهای مسلح و بسیج از مقابل جایگاه ویژه با سبک های مختلف کلاسیک و حماسی رژه رفتند.
همچنین در این آیین گروه های نمونه رزمی و پرچم، یگان های بسیج و گردان های مختلف سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و یگان های موتوری و خودرویی از مقابل جایگاه عبور کرده و اقتدار خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند.
هفته دفاع مقدس از روز جمعه 31 شهریورماه همزمان با گرامیداشت روز ارتش، آغاز شده و به مناسبت این هفته برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود.
در آیین رژه حماسی نیروهای مسلح استان، استاندار خوزستان، آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و مسئولان استان حضور داشتند.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.