به گزارش ایرنا این دیدار شامگاه جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و در حالی که تیم پیکان تا دقیقه 85 با نتیجه 2 بر یک پیش بود، دارو پس از ورود تماشاگران به زمین بازی، به رختکن رفت تا بازی نیمه تمام باقی بماند.
بازیکنان صنعت نفت و تماشاگران آبادانی معتقدند در دقیقه 85 توپ درون 18 قدم به دست بازیکن پیکان برخورد کرده است ولی داور این اعتقاد را نداشت تا جو ورزشگاه ملتهب شود.
تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب محمد دریس، حسین بغلانی ( 83 - جعفر سلمانی) ، وفا هخامنش، فردین عابدینی، محمد قریشی، حسین ساکی، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (63 - دوس رایس)، اکبر ایمانی، میلاد جهانی و کرار جاسم به میدان رفت.
کجید جلالی نیز تیم پیکان را با ترکیب وحید شیخ ‌ویسی، سجاد مشکل ‌پور، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی، فراز امامعلی ( 81 - سامان نریمان جهان) و محمد قاضی ( 70 - عیسی آل کثیر) به میدان فرستاد.
قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی‌ فر به کمک های قهرمانی نجفی و براتعلی مولوی بود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که بعد از گذشت 6 هفته از رقابت های لیگ برتر برابر رقیبانش پیروز نشده بود برای شکستن این طلسم به مصاف پیکان تهران رفت.
نفتی ها بازی را سردرگم آغاز کرد و در طرف مقابل پیکانی ها با فرار از جناحین بدنبال گلزنی بود و در دقیقه 11 به گل رسید تا نفتی ها را در شوک فرو ببرد.
محمد مومنی در دقیقه 11 با فرار از سمت راست شاهین ثاقبی را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با سرعت بالای خود از کند مدافعان نفت فرار کند و با شوت زمینی گل اول پیکان را به ثمر رساند.
نفتی ها بعد از این گل در پی جبران برآمدند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه پیکان هم پیش رفت اما بی دقتی مهاجمان این تیم ثمر بخش نبود.
حملات دامنه دار نفتی ها تا دقیقه 26 ادامه داشت، در این دقیقه میلاد جهانی روی خط محوطه جریمه طالب ریکانی را صاحب توپ کرد و این بازیکن آبادانی با یک تو سر توپ مشکل ‌پور مدافع پیکان را جای گذاشت تا با شوتی زیبا طاق دروازه پیکان را فرو بریزد.
بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید هر چند که صنعت نفت چند موقعیت مناسب برای زدن گل دوم بدست آورد ولی از این موقعیت ها استفاده نبرد.
در نیمه دوم این تیم میزبان بود که برای زدن گل برتری روی به بازی تهاجمی آورد و بارها مدافعان حریف را وادار به اشتباه کرد اما باز هم بی دقتی مهاجمین این تیم باعث شد که نفتی ها به گل دوم دست پیدا نکنند.
تیم پیکان تهران بر خلاف جهت بازی در دقیقه 82 به گل رسید، سامان نریمان جهان که تنها چند ثانیه از ورودش به زمین می گذشت با استفاده از اشتباه مدافعان صنعت نفت صاحب موقعیت تک به تک شد و با استفاده از این موقعیت تیم پیکان را به گل دوم رساند.
در این دیدار جاسم کرار از تیم صنعت نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شد.
از دقیقه 85 جو بازی با اعتراض بازیکنان صنعت نفت و تماشاگران آبادانی متشنج شد تا بازی برای دقایقی متوقف شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این شکست پنج امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.