به گزارش ایرنا مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان در آیین بهره برداری از این پایگاه بیان کرد: 10میلیارد ریال برای احداث این پایگاه امدادی هزینه شده است.
علی خدادادی افزود: دهدز یکی از مبادی ورودی و حادثه خیز خوزستان است و ساخت پایگاه امدادی در این مسیر اهمیت بسیار دارد؛ این پایگاه پس از تجهیز به خودروی امدادی امکان خدمات رسانی را دارد و اکنون
شرایط برای اسکان آسیب دیدگان احتمالی در این پایگاه فراهم شده است.
وی افزود: با توجه به شرایط خاص و حوادث مختلفی که درخوزستان رخ می دهد زیرساخت های لازم و کافی برای کاهش خطرپذیری در این استان وجود ندارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: اگر بتوانیم با مشکلات و مسایل استان به صورت علمی و کارشناسی برخورد کنیم، می توانیم تأثیرگذاری خود را برای کاهش مخاطرات و آسیب پذیری ها افزایش دهیم.
خدادادی یکی از ابزارهایی کاهش خطرپذیری و افزایش میزان آمادگی آحاد جامعه را افزایش تاب آوری و آموزش های همگانی دانست.
نماینده مردم ایذه، دهدز و باغملک در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: 65درصد کامیون های سنگین از جاده دهدز به تهران می روند به همین منظور 2 سال گذشته پیگیری زیادی برای احداث این پایگاه انجام گرفت.
هدایت اله خادمی با اشاره به اینکه جاده دهدز حادثه خیز است افزود:بخشی از جاده ها در این منطقه وضعیت مناسبی ندارند و عرض بسیار کمی دارند در حالی که رفت و آمد و تردد خودروها در آن بسیار زیاد است.
شهر دهدز از توابع شهرستان ایذه در شرق خوزستان واقع است.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.