مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به زودی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان طرحی را در خصوص استخدام و اشتغال ورزشکاران قهرمان، آماده و تقدیم نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی می کند تا پیش از اتمام بازی های پارآسیایی جاکارتا، به عنوان طرح دو فوریت اشتغال قهرمانان وارد مجلس شود و امیدوارم مصوب و قانون گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: افزایش اعتبارات عمرانی ورزش، تکمیل پروژه های نیمه تمام و کسب سهیمه های مختلف ورزشی و عناوین ارزشمند توسط ورزشکاران مان، با پشتوانه و حمایت استاندار اتفاق افتاده و همه نشان از ظرفیت بالای ورزش خوزستان است.

وی بیان کرد: این قهرمانان قرار است به عنوان نمایندگان ورزش ایران و خوزستان در آوردگاه بزرگی به نام پارآسیایی جاکارتا شرکت کنند و امیدواریم با کسب موفقیت های خوب، دل مردم ایران و به ویژه خوزستان را شاد کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان در رقابت های 2014 پارآسیایی در هفت رشته، دارای 13 ورزشکار و دو مربی بود. در جاکارتا نیز با 19 ورزشکار و سه مربی حضور خواهیم داشت و در این زمینه ارتقا داشته ایم. در 2014 ورزشکاران ما 18 مدال کسب کردند که امیدوارم این قهرمانان در جاکارتا این رکورد را هم ارتقا دهند و خوزستان یک آمار جدید را تجربه کند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات پارآسیایی در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد؛ زیرا همه به آن به عنوان المپیک آسیایی نگاه می کنند و همه قهرمانان می آیند تا اسم شان را در دفتر این رقابت ها ثبت کنند و موفق به کسب افتخار شوند.

حیدری با قدردانی از استاندار خوزستان بابت پیگیری برای برگزاری مراسم بدرقه از ورزشکاران پارآسیایی، اظهار کرد: استاندار بارها تاکید داشت که این مراسم برگزار شود و امیدوارم بعد از پایان مسابقات نیز مراسم ویژه ای را بابت کسب مدال شما ورزشکاران داشته باشیم. همچنین جا دارد از شیروانی، رئیس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان استان تشکر کنم. این هیأت یکی از هیأت های منظم است که در کشور نیز به عنوان هیأت برتر شناخته شد. وقتی که روند این هیأت را از زمان روی کار آمدن شیروانی بررسی کنیم، می بینیم که روندی صعودی و بسیار خوب داشته است.

وی بیان کرد: متاسفانه بعد از حذف بخشی از تخصیص نفت، نتوانستیم تجهیزاتی ورزشی را که برای رشته هایی چون دو و میدانی در نظر گرفته بودیم، آماده کنیم ولی ان شاءالله با عنایت استاندار حتما این تجهیزات آماده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: به زودی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان طرحی را در خصوص استخدام و اشتغال ورزشکاران قهرمان آماده و تقدیم نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی می کند تا انشاءالله پس از چکش کاری شدن و قبل از اتمام بازی های پارآسیایی، به عنوان طرح دو فوریت در خصوص اشتغال قهرمانان وارد مجلس شود. شاید ما در سال 200 یا 300 قهرمان داریم که برای ما افتخار کسب می کنند که امیدوارم این موضوع در مجلس مصوب شود و به صورت قانون در بیاید؛ زیرا نخبگان ورزش ما واقعا دغدغه دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.