به گزارش ایرنا آیت ا... سید محمد علی موسوی جزایری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهی قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به شدت از ارتش و فعالیت ها و خدمات آن رضایت کامل دارند.
وی گفت: امروز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی کاملا اسلامی و در خدمت نظام و گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستند و خدمات ارزنده آنها قابل توصیف نیست.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش فراوانی برای مقابله با مخالفان حکومت اسلامی داشته که شایسته تقدیر است.
آیت ا... موسوی جزایری گفت: اگر نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و اداره اطلاعات را نداشتیم دشمن حتی یک لحظه نیز به ما فرصت نمی داد.
وی درادامه بیان کرد: این آیین به منظور تقدیر و تکریم یکی از افراد وفادار ، مدیر و مدبر ارتش (امیر ظریفی یگانه) برگزار شده که بی شک خدمات ارزنده این امیر توانمند در قرارگاه جنوب غرب بر هیچکس پوشیده نیست.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امیر ظریفی یگانه از فرماندهان توانمند این منطقه بود همانگونه که امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این استان به شایستگی خدمت کردند، برای این امیر توانا نیز آرزوی موفقیت داریم.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.