به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در مراسم بدرقه ورزشکاران خوزستانی حاضر در بازی های پارآسیایی که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: ورزشکاران استان در صورت کسب مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب مبالغ 300، 200 و یکصد میلیون ریال پاداش دریافت می کنند.
استاندار خوزستان افزود: با توجه به افزایش 50 درصدی سهمیه ورزشکاران استان در رقابت های پارآسیایی، وظیفه خود می دانم از ورزشکاران استان که مایه افتخار کشور هستند تشکر و قدردانی کنم.
وی با اشاره به این که ورزشکاران استان 10 درصد از اعضای کاروان ورزشی ایران در مسابقات پارآسیایی جاکارتا را تشکیل می دهند افزود: با توجه به این که خوزستان 5.7 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهد، حضور 21 ورزشکار و مربی خوزستانی در مسابقات پارآسیایی کار بسیار بزرگی است اگر چه امیدواریم در دوره های بعدی سهمیه ورزشکاران استان بیشتر شود.
شریعتی با بیان این که تلاش می کنیم شرایطی را فراهم کنیم تا در المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو شاهد حضور ورزشکاران بیشتری از خوزستان باشیم افزود: امیدواریم با راه اندازی زیرساخت های مناسب و فراهم کردن شرایط تمرینی ورزشکاران بتوانیم گام های موثری برای مدال آوری ورزشکاران استان در میادین مختلف برداریم.
وی در ادامه به راه اندازی مجموعه اختصاصی کوی طلاب اهواز در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: روند احداث این مجموعه ورزشی که مختص ورزشکاران جانباز و معلول بوده، به خوبی در حال پیشروی است هر چند در یکی 2 ماه اخیر به دلیل تغییر در قیمت ها روال کار با کندی پیش می رود اما تمام تلاش خود را می کنیم که این مجموعه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی شود و دغدغه ورزشکاران برای تمرین کردن کمتر شود.
افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم گفت: در بازی های پارآسیایی 2014 اینچئون، از خوزستان 13 ورزشکار و 2 مربی در هفت رشته ورزشی داشتیم که موفق به کسب 18 مدال رنگارنگ شدند این در حالی است که در بازی های پارآسیایی 2018 جاکارتا 19 ورزشکار به همراه سه مربی خوزستانی حضور دارند که امیدواریم به لحاظ کسب مدال نتیجه ای بهتر از دوره قبل کسب کنیم.
وی با بیان این که سطح کیفی بازی های پارآسیایی بسیار بالا بوده و همه به دنبال کسب مدال هستند گفت: امیدواریم پس از درخشش ورزشکاران استان در بازی های پارآسیایی جاکارتا مراسم پرشکوهی در شان این ورزشکاران برگزار کنیم. هیات جانبازان و معلولان استان در سال گذشته به عنوان برترین هیات کشور شناخته شد که جا دارد از زحمات ورزشکاران این رشته تشکر و قدردانی کنم.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.