فرماندار هندیجان گفت: دانش آموزان شهرستان هندیجان در نتایج اولیه کنکور سراسری دارای رتبه برتر پزشکی، دبیری و صنعتی کشور شدند. این موفقیت را به جامعه فرهنگیان و مردم شهرستان تبریک عرض می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، کوروش مودت اظهار داشت: خبر افتخار آفرینی فرزندان هندیجان در آزمون سراسری سال 1397 موجب مسرت و سربلندی عموم مردم و جامعه‌ی فرهنگیان شهرستان هندیجان گردید.

وی افزود: بی‌شک به دست آوردن این رتبه‌ها نشانگر عنایت الهی، لیاقت، تلاش بی‌شائبه معلمان گرامی، دانش آموزان عزیز و خانواده‌های محترمشان بوده است. از خداوند منان برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

فرماندار هندیجان ادامه داد: درصد قبولی ما نسبت به پارسال رشد داشته است. اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این رویداد علمی مبارک و به‌ عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، کسب این موفقیت‌های ارزشمند را به دانش آموزان عزیز و معلمان فداکار تبریک عرض می‌نمایم.

وی گفت: امسال با تلاش‌های آموزش‌ و پرورش کلاس‌های متعدد کنکور و آمادگی‌های تحصیلی برای امتحانات تشکیل ‌شده بود. معلمان و مسئولان آموزش‌ و پرورش بسیار پیگیر این موضوعات بودند تا دانش آموزان ما با آمادگی به جلسه امتحان حاضر شوند.

مودت خاطرنشان کرد: تاکنون 44 دانش ‌آموز برتر از شهرستان هندیجان موفق شدند‌ دارای رتبه در دانشگاه‌های معتبر پزشکی و دبیری کشور باشند و از سد کنکور بگذرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.