رئیس شورای شهر هندیجان گفت: ما هرگونه جوسازی در خصوص استیضاح شهردار هندیجان را تکذیب کرده و این جوسازی‌های غلط را محکوم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، فاروق جنتی اظهار داشت: طی حضور کوروش حشم‌دار به ‌عنوان شهردار هندیجان بسیاری از بدهی‌های شهرداری از جمله حقوق کارکنان به ‌روز پرداخت‌ شده و مشکلات حوزه عمرانی در حال رفع شدن است.

وی افزود: در 10 ماه گذشته با پیگیری اعضای شورای شهر و شخص شهردار بسیاری از بدهی‌های شهرداری به تأمین اجتماعی و کارکنان در حال پرداخت بوده و بخش بزرگی از آن پرداخت شده است. در حوزه خدمات شهری ما روزانه چندین تن زباله و نخاله را از سطح شهر جمع ‌آوری می‌کنیم.

رئیس شورای شهر هندیجان بیان کرد: اعضای شورای شهر و شهرداری در ابتدای خدمت، میثاق بسته تا شبانه ‌روز در کنار مردم عزیز و شریف هندیجان باشند تا بتوانیم اعتماد آن‌ها را با خدمت پاسخ مناسب دهیم؛ تاکنون هم همه تلاش خود را انجام داده‌ایم.

وی گفت: شهر هندیجان یک شهر محروم و دارای هزاران مشکل است که با دست‌های خالی شهرداری نمی‌توان همه را با سرعت رفع کرد بلکه مسئولان و دولت باید با تخصیص اعتبارات آن ‌هم به ‌صورت میلیاردی به کمک ما بشتابند.

جنتی عنوان کرد: علیرغم این‌ همه فعالیت در 10 ماه، برخی‌ها با جوسازی و ایجاد موانع قصد برهم زدن اذهان عمومی برای رسیدن به اهداف خود را دارند. در چند روز اخیر بحث‌های غیره قانونی استیضاح شهردار را مطرح کرده که ما این شایعات را تکذیب می‌کنیم.

وی ادامه داد: از مردم، نخبگان، مسئولان ازجمله فرماندار، رسانه‌ها که در کنار ما بوده و از تلاش‌های مجموعه خدمات شهری قدردانی کردند، تشکر می‌کنیم. انتظار است همه در کنار شهرداری باشند تا مشکلات شهر را رفع کنیم.

رئیس شورای شهر هندیجان تصریح کرد: تهمت زدن، تخریب، جوسازی و شایعه ‌پراکنی در این موقعیت حساس کشور به صلاح مردم عزیز و رنج ‌کشیده هندیجان نیست؛ امیدوارم همه عزیزان به ما کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: بنده در چند روز آینده در خصوص مشکلات و ابهامات اخیر با خبرنگاران مصاحبه خواهم کرد و برخی فعالیت های این حوزه را برای مردم عزیز مطرح خواهم نمود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.