به گزارش ایرنا امیر حسین پیروانی در نشست خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان گفت: کسب نتیجه در جام حذفی از اهداف اصلی تیم تراکتورسازی است و با تمام توان در این جام بدنبال نتیجه گیری هستیم.
وی افزود: کسب نتیجه در جام حذفی دشواری خاص خود را دارد زیرا این جام دارای شگفتی های زیادی است.
مربی تیم تراکتورسازی تبریز دیدار برابر صنعت نفت آبادان را سخت دانست و گفت: صنعت نفت در این دیدار میزبان است و شکست دادن این تیم در آبادان براحتی رقم نمی خورد ولی ما برای پیروی در این بازی کاملا آماده هستیم.
پیروانی تصریح کرد: گرمای هوا در آبادان مشکل اساسی برای تیم تراکتورسازی است ولی ما یک هفته تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.
پیروانی اظهار داشت: صنعت نفت تیم با کیفیتی است که با حمایت هواداران خونگرم خود روز سختی برای تراکتورسازی رقم خواهد زد.
وی در پاسخ به خبرنگار ایرنا در خصوص غیبت بازیکنان ملی پوش این تیم در تمرینات گفت: با تمام احترامی که برای تیم ملی قائل هستیم سه بازیکن با تجربه و ملی پوش خود را در تمرینات نداشتیم به طوری که هماهنگی بین بازیکنان کمرنگ شد.
مربی تراکتور سازی تبریز اظهار داشت: البته این سه بازیکن همراه تیم به آبادان آمده اند که با صلاحدید کادر فنی در ترکیب تیم قرار می گیرند.
پیروانی با اشاره به مذاکره با رامین رضائیان بازیکن ملی پوش ایرانی گفت: مذاکراتی با این بازیکن خوب فوتبال ایران داشته ایم ولی هنوز به نتیجه نرسیده ایم ولی از آمدن وی به تبریز استقبال می کنیم.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فردا جمعه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت است.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.