به گزارش ایرنا پائولو سرجیو روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز اظهار داشت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم زیرا حریف از تیم های با کیفیت فوتبال ایران است.
وی افزود: تراکتورسازی تبریز از بازیکنانی بهره می برد که به لحاظ تجربه و کیفی شرایط مناسبی دارند و نمی توان براحتی شکستشان داد.
سرمربی صنعت نفت آبادان از آمادگی خوب این تیم برای تقابل با تراکتورسازی تبریز خبر داد و گفت: بازیکنان صنعت نفت برای موفقیت در این دیدار تمرکز لازم را دارند و از ابتدای بازی برای رسیدن به هدف با تمام توان به میدان می روند.
وی صنعت نفت را یکی از شانس های صعود به دیدار فینال رقابت های جام حذفی دانست و افزود: صنعت نفت هم مانند دیگر تیم ها شانس صعود به فینال را دارد و اگر تراکتور سازی را شکست دهیم با انگیزه بیشتری در مراحل بعدی حضور می یابیم.
سرجیو تصریح کرد: صنعت نفت و تراکتور سازی نسبت به فصل قبل تغییرات گسترده ای در ترکیب خود داشته اند که نمی توان نسبت به فصل گذشته آنها را مقایسه کرد.
سرمربی صنعت نفت با اشاره به جذب بازیکن جدید اظهار داشت: پلاتینی بدلیل عادت نکردن به شرایط زندگی در ایران از جمع ما جدا شد و ما برای جذب بازیکن به جای وی با مشکل زمان و بودجه مواجه شدیم.
سرجیو تصریح کرد: بدنبال جذب بازیکنان آزاد ایرانی و خارجی بودیم ولی درخواست های مالی آنها در توان صنعت نفت نبود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا جمعه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.