به گزارش ایرنا داریوش یزدی چهارشنبه شب بعد از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌ توان گفت که بازی امشب سخت نبود زیرا همه تیم‌ ها در هر سطحی که باشند برای برد به زمین می‌آیند اما طبیعتا ما برتر بودیم و پیروز میدان شدیم.

وی با بیان این که بازی با شاهین انزلی برای ما سومین دیدار تدارکاتی ما محسوب می‌شد گفت: خوشبختانه بازیکنان ما یک بازی تدارکاتی خوب را انجام دادند و زیاد به بازیکنان ما فشار وارد نشد.

یزدی با بیان این که شرایط ما بهتر از 6 هفته اول است گفت: ما در این مدت خوب تمرین  کردیم و امیدواریم در لیگ بهتر شویم، روی مسابقات حذفی حساب باز نکردیم ولی امروز برنده شدیم، باید در ادامه کار بیشتر امتیاز بگیریم تا جایگاه خود را در لیگ تثبیت کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: هر تیمی که یک مرحله بالاتر می‌ رود جدی تر کار می کند، قطعا انگیزه بازیکنان ما برای رسیدن به مرحله بعد بیشتر می‌شود ولی اولویت ما بازی دادن به بازیکنانی است که در لیگ کمتر به میدان رفته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین انزلی گفت: من قصد گله کردن ندارم ، داور را هم نفرین نمی‌کنم ولی داور به سود حریف سوت زد.
حسین سفیدروح چهارشنبه شب بعد از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: از بازیکنانم تشکر می کنم زیرا بازی خوبی انجام دادند هر چند فرصت‌ های خوبی را از دست دادیم.

وی با اشاره به این که استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است ولی امروز ما بدشانسی آوردیم افزود: ما طرفدار میلیونی نداریم ولی دلم برای بازیکنانم می‌سوزد که در این گرمای 43 درجه دویدند. امیدوارم داور وجدانش راحت باشد زیرا دل خانواده بازیکنان را شکست.

سرمربی شاهین انزلی با بیان این که چون ما هوادار نداریم داور به ضرر ما گرفت و سوت‌ های نامتعادل زد ولی من باز هم از بازیکنانم ممنونم که در این شرایط جنگیدند.

دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و شاهین بندر انزلی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.
9878/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.