به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان چهارشنبه شب در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم شاهین بندر انزلی بود که در نهایت با نتیجه به برتری رسید.

در این دیدار فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، سید سامان شیرمردی، ایوب کلانتری، میثم کریمی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم معاوی، ناصر قلاوند، یونس دلفی، محمدرضا مظاهری و مجتبی رمضانی برای تیم استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین میثم یعقوبی، بابک پورغلامی،میثم پورمیرزایی، سامان عاطفی،ابراهیم حسین زاده، نیما ویشگایی،امید کرزیان،سهیل فیاض،مهیار ابراهیمی فر، مصطفی ناصری و سینا وطن خواه ترکیب تیم شاهین بندر انزلی را تشکیل می دادند.

در دقیقه 40 بازی بازیکن تیم استقلال خوزستان در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد، میثم کریمی از این موقعیت به خوبی استفاده کرد و اولین گل آبی های خوزستان را به ثمر رساند.

تیم استقلال خوزستان در ادامه فشار بیشتری روی دروازه حریف آورد تا این که در دقیقه 60 بازی توسط ایوب کلانتری برای دومین بار دروازه تیم شاهین بندرانزلی را باز کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده جواد رحیم زاده بود که محمد راهی و حمیدرضا افشون او را در امر قضاوت همراهی می کردند.

تیم استقلال خوزستان با این پیروزی به مرحله بعد رقابت های جام حذفی صعود کرد و باید منتظر بماند که در مرحله برابر چه تیمی قرار خواهد گرفت.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.