به گزارش خبرنگار ایرنا فریدون حسنوند روز چهارشنبه در آئین افتتاح یک باب مسجد خیرساز در روستای بنهنی بخش الوار گرمسیری اندیمشک افزود: جامعه اسلامی روند بالندگی و اقتدار خود را طی کرده و دشمن از هراس پیشرفت همه جانبه ایران، به دنبال تضعیف جایگاه کشور است.
وی تصریح کرد: تلاطم هایی در حوزه اقتصاد و معیشت در کشور وجود دارد اما مردم ایران اسلامی با این مشکلات بیگانه نیستند و در سال های اول انقلاب و بارها این فشارها و مشکلات را تجربه کرده اند.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی در همه آزمون ها سربلند بوده و در برابر تحریم و تهدیدهای دشمن، دستاوردهای بزرگی داشته اند.
وی افزود: منافقان سیاه دل که در کارنامه خود ترور، خیانت، آدمکشی و جنایت را ثبت کرده اند این روزها در کنار وهابیت عربستان که اعتقادی به تشیع ندارند، قرار گرفته اند.
حسنوند اظهار داشت: این منافقان در کنار اسرائیل و آمریکا برای مردم پیام عدم شرکت در آئین های سوگواری ایام محرم به بهانه گرانی و مشکلات اقتصادی صادر می کنند.
وی افزود: مردم به خوبی بازی های دشمن را شناخته و با بصریت و هشیاری در تمام عرصه ها اعتقاد خود را نمایان کرده اند.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در تمام ابعاد برای براندازی نظام تلاش می کند لذا وحدت و همدلی مردم و مسئولان برای ناکام ماندن این توطئه بزرگ ضروری است.

** اقدامات اولیه گازرسانی به 52 روستای اندیمشک انجام شد
نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات انجام شده در بخش الوار گرمسیری این شهرستان اظهار داشت: گازرسانی در 2 بسته و برای حدود 52 روستا با اعتباری حدود 400 میلیارد ریال اجرا می شود که کارهای اولیه آن انجام شده است.
حسنوند از اجرای طرح های مختلف آبرسانی به منظور رفع دائمی مشکل آب این بخش خبر داد و افزود: طرح جامع آبرسانی به الوار با استفاده از سد بالارود اجرا می شود ضمن اینکه در کنار آن چاه هایی هم حفاری خواهد شد تا مشکل آب الوار برای همیشه حل شود.
وی گفت: طرح جاده شاهزاده احمد مشکلاتی داشت که حل شده و به زودی این طرح از سر گرفته می شود همچنین در حوزه برق و راه طرح های بزرگی در بخش الوار گرمسیری اجرا شده است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: چندین طرح بزرگ اقتصادی اشتغالزا در بخش الوار گرمسیری در حال اجرا است که با اجرای این طرح ها در حوزه اشتغال شاهد جهش خوبی خواهیم بود.
وی با اشاره به ایام محرم و صف آرایی دشمنان اسلام برای کم رنگ جلوه دادن آئین های معنوی و سوگواری در ایران اسلامی گفت: در شرایط کنونی همه با حضور پررنگ و با اعتقاد در مراسم های معنوی، شور حسینی را به نمایش می گذارند.
پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک نیز در این آیین با تشریح خدمات انجام شده برای محرومیت زدایی در بخش الوار گرمسیری اظهار داشت: بخش زیادی از مشکلات این بخش حل شده است.
وی افزود: در سطح روستاهای فاقد دهیاری نیز در بخش آب، برق و جاده گام های خوبی برداشته شده است.
فرماندار اندیمشک گفت: مسئولان شهرستان نسبت به مناطق محروم با نگاه ویژه و توزیع عادلانه امکانات و خدمات تلاش های شبانه روزی دارند و طرح های متعددی در راستای ایجاد رضایت عمومی در مناطق محروم تحقق یافته است.
بخش الوار گرمسیری اندیمشک 178 روستا دارد.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.